Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gryshak, Yuliya"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie wiedzą i jej wpływ na motywacyjność pracowników w organizacji
    (2010-05-20 10:39:34) Gryshak, Yuliya; Tomalska, Halina
    Zarządzanie wiedzą w organizacji UNIDEX jest podstawowym zadaniem strategicznym w odniesieniu do jej profilu produkcyjnego. Wysoko wyspecjalizowana produkcja wymaga równie wysokiego kapitału intelektualnego pracowników. Głównym problemem badawczym niniejszej pracy jest analiza opinii kadry kierowniczej oraz pracowników na temat roli wiedzy oraz jej rodzajów w aspektach: • praktycznym – źródłem którego są doświadczenia praktyczne; • teoretycznym – jest modelowym opisem rzeczywistości, a także elementów zarządzania wiedzą w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy. Celem badań jest opinia pracowników co do przebiegu ich pracy, a także własnych odczuć, które mogą wynikać z różnicy w zdobytej wiedzy, a tym co wykonują w organizacji. W badaniach zostały wykorzystane metody: wywiad autoryzowany z prezesem firmy UNIDEX, celem którego jest zdobycie informacji dotyczącej wprowadzenia metody zarządzania wiedzą w firmie UNIDEX i ankietowanie, które zostało przeprowadzone wśród pracowników firmy UNIDEX. W badaniu ankietowym – Zarządzanie wiedzą i jej wpływ na motywacyjność pracowników – wypełniono 22 ankiet (na 35 wysłanych), co oznacza, że w badaniu uczestniczyło ponad 63% zaproszonych pracowników firmy UNIDEX. Analiza wyników została przeprowadzona w oparciu o zastosowany kwestionariusz ankietowy. Omówiona metoda zarządzania wiedzą powinna znaleźć miejsce w każdym przedsiębiorstwie. Wiedza umożliwia stworzenie w organizacji środowiska zachęcającego do dialogu pomiędzy grupami pracowników, jest to bardzo ważne, gdyż pozwala ludziom czerpać bogactwo z wiedzy ukrytej w każdej osobowości.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie wiedzą uczniów w procesie dydaktyczno-wychowawczym przez nauczycieli Zespołu Szkół w Zinkowie na Ukrainie
    (2012-12-15 20:55:07) Gryshak, Yuliya; Tomalska, Halina
    Praca magisterska zawiera analizę elementów zarządzania wiedzą uczniów przez nauczycieli w procesie dydaktyczno-wychowawczym. Podjęta tematyka jest wyrazem moich zainteresowań i stanowi aplikację nowej orientacji w zarządzaniu dotyczącej zarządzania wiedzą. Do szczegółowych analiz elementów zarządzania wiedzą zastosowano zintegrowany model zarządzania wiedzą A. Jashapary. Niniejsza praca składa się z części teoretycznej, obejmującej trzy rozdziały oraz części badawczej, a miejscem badań przeprowadzonych na Ukrainie był Zespół Szkół w Zinkowie. Część metodologiczna pracy zawiera problem badawczy, postawione cele wraz z dobranymi metodami, tj. ankietą oraz wywiadem autoryzowanym. Wyodrębniony zakres badań pozwolił zweryfikować postawione hipotezy: H 1. Nauczyciele Zespołu Szkół w Zinkowie na Ukrainie, stosują elementy zarządzania wiedzą uczniów w pracy dydaktycznej. H 2. Uczniowie doceniają wartość w przygotowaniu do zarządzania własnym rozwojem intelektualnym. H 3. Wśród badanych nauczycieli i uczniów nie występuje zbieżna opinia na temat analizowanych elementów zarządzania wiedzą.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi