Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Grzech, Sylwester"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na przykładziefirmy Alfa Sp. z o.o.
    (2013-05-07 20:50:23) Grzech, Sylwester; Handzel, Zbigniew
    Celem pracy jest pokazanie na przykładzie przedsiębiorstwa „Alfa” Sp. z o.o. jakie znaczenie ma zastosowanie metod i narzędzi zarządzania marketingowego w praktyce oraz przedstawienie wniosków wdrożeniowych w zakresie udoskonalenia systemu zarządzania marketingowego w tym przedsiębiorstwie. Analizując jakość zarządzania przedsiębiorstwa, można postawić następującą hipotezę pracy: Zastosowanie odpowiednich metod i narzędzi zarządzania marketingowego ma znaczący wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. W pierwszym rozdziale pracy omówiona zostanie problematyka działań marketingowych przedsiębiorstwa na rynku. Z kolei w drugim rozdziale poruszona zostanie kwestia zarządzania marketingowego. Trzeci rozdział będzie dotyczył identyfikacji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie „Alfa” Sp. z o.o. W rozdziale tym zostanie opisana działalność przedsiębiorstwa oraz ocenie poddana będzie jakość zarządzania marketingowego. Podsumowując działalność przedsiębiorstwa należy stwierdzić, że niezbędnym elementem poprawienia jego sytuacji jest wprowadzenie elementów zarządzania marketingowego, które obecnie w nim nie występują. Ich brak znacznie utrudnia rozwój tej firmy. Biorąc pod uwagę olbrzymią konkurencję na rynku obuwniczym trzeba stwierdzić, że zdobycie zadowalającej pozycji wymagało wielu zabiegów, a przy tym środków na ich realizację.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi