Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Grzyb, Beata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola systemu motywacyjnego w realizacji celów przedsiębiorstwa i kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie firmy TRANS SPED
    (2012-08-24 11:20:36) Grzyb, Beata; Choroszczak, Jerzy
    Dobrze zbudowany system motywacyjny przyczynia się do zwiększenia przewagi konkurencyjnej poprzez pozyskanie i utrzymanie kompetentnych pracowników. Głównym celem niniejszej pracy było określenie wpływu wewnątrzzakładowego systemu motywacyjnego na budowaną przewagę konkurencyjną firmy Tran Sped i realizowane przez nią cele rozwojowe. W pracy tej przyjęto następujące hipotezy badawcze: Pomiędzy strategią firmy a systemem motywacyjnym występuje efekt sprzężenia zwrotnego. Strategia firmy kształtuje system motywacyjny, a z drugiej strony system motywacyjny wspiera strategię i jej realizację. Determinantem powodzenia realizacji strategii przedsiębiorstwa jest system motywacyjny, który w istotny sposób wspiera proces budowania przewagi konkurencyjnej na rynku i realizację celów strategicznych. Bodźce motywacyjne materialne skuteczniej wspierają proces realizacji celów firmy od bodźców niematerialnych. Część teoretyczna niniejszej pracy przedstawia teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi. Część badawcza to analiza systemu motywacyjnego w realizacji celów oraz kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy. Badania przeprowadzono na grupie pracowników umysłowych jak i fizycznych. W wyniku badań, wyciągnieto wnioski, iż większość pracowników pozytywnie oceniła działania systemu motywacyjnego, który w istotny sposób wspiera proces budowania przewagi konkurencyjnej na rynku i realizację celów rozwojowych związanych z wysoką jakością obsługi klienta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi