Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gucwa, Kinga"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Badanie satysfakcji klientów Banku Spółdzielczego w Podegrodziu
    (2015-03-21 21:07:25) Gucwa, Kinga; Woźniak, Dariusz
    Badanie satysfakcji klienta daje wiele korzyści przedsiębiorstwom, które osiągają swoje cele na rynku. Badania takie stosuje się, aby m.in. zmierzyć zadowolenie klienta z produktu/ usługi, a także poprawić wskaźniki utrzymania klientów. Celem pracy jest zbadanie satysfakcji klientów bankowych. Przeprowadzone zostało badanie ankietowe o charakterze lokalnym (wieś Podegrodzie) na grupie 90 respondentów w wieku od 18 do około 65 lat. W pracy posłużono się metodą SERVQUAL, która za pomocą wielostopniowej skali pozwala zbadać poziom jakości świadczonych usług z punktu widzenia klienta. Badanie zostało zrealizowane w okresie od 19 stycznia do 13 lutego 2015 roku. Pytania zawarte w ankiecie odnoszą się m.in. do bezpośrednich kontaktów klientów z pracownikami banku, umiejętności pracowników, lokalizacji banku oraz ilości placówek, wygląd i wyposażenie palcówek, ceny produktów bankowych.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    System wynagrodzeń jako instrument strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
    (2022-07-14) Gucwa, Kinga; Choroszczak, Jerzy
    Strategia firmy jest planem, którego głównymi czynnikami są cele i zasoby. Głównym celem pracy jest analiza wynagrodzenia i motywowania pracowników, analiza strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi, ukazanie podstawowych koncepcji i istoty zarządzania strategicznego. W wyniku przeprowadzonych badań uzyskano informację na temat różnorodnych elementów motywowania pracowników do zachowań strategicznych i motywacyjnych w przedsiębiorstwach. W dużych przedsiębiorstwach dużo skuteczniej motywuje się pracowników do zachowań pro strategicznych niż w firmach średnich i małych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi