Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gudowski, Kamil"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama jako czynnik wpływający na decyzje zakupowe konsumentów
    (2016-01-12 01:32:03) Gudowski, Kamil; Jasieński, Michał
    Zakres pracy dotyczy problematyki związanej z reklamą, która jest jednym z elementów struktury marketingu, oddziałującym na zjawiska rynkowe, głównie motywy postawy i sposób postępowania konsumentów. Celem pracy jest pokazanie wpływu reklamy jako czynnika wpływającego na decyzje zakupowe konsumentów. Aby sprawdzić w jaki sposób reklama wpływa na decyzje zakupowe konsumentów przeprowadzono badania ankietowe wśród klientów galerii handlowej, którzy odpowiadali na pytania dotyczące postrzegania reklamy, produktu, czy też osób, które go prezentują. W badaniach podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy sposób prezentacji reklamy przyczynia się do pozytywnych finalizacji zakupowych oraz czy produkt występujący w reklamie jest postrzegany jako lepszy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi