Przeglądaj wg Autor "Gudowski, Kamil"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Reklama jako czynnik wpływający na decyzje zakupowe konsumentów(2016-01-12 01:32:03) Gudowski, Kamil; Jasieński, MichałZakres pracy dotyczy problematyki związanej z reklamą, która jest jednym z elementów struktury marketingu, oddziałującym na zjawiska rynkowe, głównie motywy postawy i sposób postępowania konsumentów. Celem pracy jest pokazanie wpływu reklamy jako czynnika wpływającego na decyzje zakupowe konsumentów. Aby sprawdzić w jaki sposób reklama wpływa na decyzje zakupowe konsumentów przeprowadzono badania ankietowe wśród klientów galerii handlowej, którzy odpowiadali na pytania dotyczące postrzegania reklamy, produktu, czy też osób, które go prezentują. W badaniach podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy sposób prezentacji reklamy przyczynia się do pozytywnych finalizacji zakupowych oraz czy produkt występujący w reklamie jest postrzegany jako lepszy.