Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gunia, Patrycja"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawy mieszkańców Nowego Sącza wobec policji
    (2014-07-02 08:29:59) Gunia, Patrycja; Kozarzewski, Piotr
    Praca ta w głównej mierze zwraca uwagę na instytucję policji oraz jej pracę, jak kształtują się postawy oraz to, jakie postawy wobec policji występują w społeczeństwie. Badania zostały przeprowadzone w maju 2014 roku wśród mieszkańców miasta Nowego Sącza. Na potrzeby pracy oraz specyfiki badań posłużono się metodą skal postaw i techniką Lickerta. Narzędziem badawczym w niniejszej pracy jest skala skonstruowana na potrzeby badań. Postawione w pracy hipotezy zostały potwierdzone. Badania wskazały na fakt, iż postawy mieszkańców Nowego Sącza wobec policji są postawami raczej pozytywnymi, a korelacja wyników wskazała na fakt, że są one zwarte. Korelacja poszczególnych komponentów ujawniła najwyższy stopień zależności miedzy emocjami i zachowaniem, kolejno pomiędzy zachowaniem i elementem poznawczym. Najniższy miedzy emocjami a elementem poznawczym. W odniesieniu do poszczególnych zmiennych (płeć, wiek, część miasta, wykształcenia, sytuacja materialna) postawy mieszkańców Nowego Sącza różnią się lecz nie w sposób znaczący. Analiza postaw pod kątem zmiennych wskazała jednak na fakt, że warto zwrócić szczególną uwagę na pracę z osobami młodymi oraz gorzej wykształconymi a także pracować nad tym, żeby zwiększyć rolę wiedzy w zachowaniach względem emocji. Należy także skupić się na poprawie jakości pracy, a w szczególności na tym by poprawie uległo zachowanie funkcjonariuszy w kontaktach z mieszkańcami.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi