Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gurgul, Agata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ reklamy na zachowania nabywcze konsumentów na przykładzie sieci supermarketów i hipermarketów Tesco
    (2011-12-22 05:33:58) Gurgul, Agata; Łyszczarz, Halina
    Przedmiotem rozważań w całej pracy, była analiza czynników wpływających na zachowania nabywcze konsumenta, które rozumiemy jako działania podejmowane podczas dokonywania zakupu. Badania na potrzeby pracy, przeprowadzono na próbie 150 osób w dwojaki sposób. Na terenie miasta Zakopanego, ankieterzy bezpośrednio wręczali respondentom kwestionariusz z prośbą o wypełnienie jednego egzemplarza. W związku z tym, że ilość zebranych wyników nie była zadowalająca, stworzono elektroniczną wersję ankiety i umieszczono ją na stronie WWW. Dzięki przeprowadzonym badaniom udało się obronić postawioną hipotezę, że reklama jest jednym z najistotniejszych czynników, wywierających wpływ na zachowanie nabywcze konsumentów. Wnioski z uzyskanych wyników pozwalają stwierdzić, że reklama oddziałuje na każdego człowieka w indywidualny sposób. Część nabywców, z wielkim entuzjazmem przyjmuje wszystko co jest im przekazywane. Inni natomiast usilnie starają się udowodnić, że nie ma to na nich żadnego wpływu, w związku z czym buntują się i nie nabywają reklamowanych produktów. Niniejszym konkludując, perswazja działa na każdego niezależnie czy zgadza się on z jej przekazem, czy też nie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi