Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gusarow Martyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postrzeganie reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym
    (2006) Gusarow Martyna; Dołhasz, Magdalena
    Konkurencja na rynku i reklama są jednymi z podstawowych elementów zmian, jakie nastąpiły po przełomowym roku 1989 w Polsce. Rozwój niezależnych i prywatnych mediów oraz zmiana systemu gospodarczego sprzyjały reklamie. Polscy przedsiębiorcy, podobnie jak zachodni, zaczęli w nią inwestować. Jednakże reklama to też odpowiedzialność społeczna, zwłaszcza w stosunku do dzieci. Niniejsza praca poświęcona jest właśnie reklamie a w szczególności reklamie telewizyjnej oraz jej wpływowi na najmłodszych odbiorców. Celem niniejszej pracy jest analiza i identyfikacja stosunku dzieci w wieku szkolnym (10 – 13 lat) do reklamy, a także pokazanie, jaki wpływ ma badane zjawisko na relacje dzieci z ich środowiskiem.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi