Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Habas, Andrzej"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Badanie wizerunku marki samochodu na przykładzie Volkswagena
    (2012-09-10 10:32:43) Habas, Andrzej; Rutkowski, Marek
    Pozytywny wizerunek marki to jeden z najważniejszych sposobów kształtowania przewagi konkurencyjnej marki mogący stanowić o jej sukcesie rynkowym. Wizerunkiem marki jest przekonanie o marce i obraz marki generowany w umysłach odbiorców. Marka chcąc więc wyróżnić się na tle konkurencji, musi dążyć do wykreowania jak najlepszego jej wizerunku. Dwa pierwsze rozdziały stanowią zbiór rozważań teoretycznych związanych z analizowanym tematem. Przedstawione w nich zostały m.in. definicje marki, wizerunku oraz badań marketingowych (ich istoty, znaczenia, źródeł i technik pozyskiwania danych). Celem pracy jest analiza wizerunku marki samochodów osobowych Volkswagen. Główną tezą postawioną przez autora jest stwierdzenie, iż marka Volkswagen posiada pozytywny wizerunek wśród konsumentów. Na potrzeby pracy przeprowadzone zostały badania, których technikami badawczymi były: ankieta bezpośrednia oraz ankieta internetowa. Badania zostały przeprowadzone na grupie 108 respondentów z całej polski, reprezentujących różne grupy społeczne. Teza postawiona przez autora została potwierdzona na podstawie analizy wyników badań, z której wynikło, iż 88% badanych postrzega wizerunek marki, jako pozytywny i posiada pozytywne z nią skojarzenia.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi