Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Haluch, Lucyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Diagnoza pozycji strategicznej w firmie Czempion
    (2010-09-30 20:35:43) Haluch, Lucyna; Czarnecki, Piotr
    Celem niniejszej pracy jest opracowanie strategii rozwoju dla firmy Czempion w sytuacji ciągłych ewolucji i zmian rynkowych. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym wyjaśniono główne pojęcia dotyczące tematu, opisano istotę strategii rozwoju, podstawowe rodzaje strategii oraz zaprezentowano w jaki sposób należy formułować strategię rozwoju dla przedsiębiorstwa. W rozdziale drugim przedstawiono metody i narzędzia służące do analizy otoczenia i przedsiębiorstwa, które zostaną wykorzystane w procesie formułowania strategii. Trzeci rozdział poświęcony jest charakterystyce działalności hurtowni Czempion. Opisano jej strukturę i system zarządzania, oraz branżę w której działa. W czwartym rozdziale dokonano analizy pozycji strategicznej przedsiębiorstwa. Na podstawie przeprowadzonych kilku różnych analiz, przedstawiona została ocena pozycji przedsiębiorstwa i nastąpiło podsumowanie SWOTEM. Zaproponowano koncepcję strategii dla firmy oraz główne kierunki działań strategicznych. Wyniki badań w pracy przedstawiono w postaci tabel i wykresów. Pracę zamyka zakończenie, w którym nastąpiło podsumowanie pracy. W pracy wykorzystano głównie literaturę poświęconą strategii rozwoju przedsiębiorstwa, korzystano również ze źródeł internetowych oraz materiałów zgromadzonych przez firmę Czempion.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi