Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Hejmej, Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Poznawcze i emocjonalne aspekty odbioru reklam internetowych i ich wpływ na zachowania konsumenckie młodych ludzi
    (2013-08-23 11:18:00) Hejmej, Wojciech; Tomalska, Halina
    Konsumpcja stała się atrybutem współczesnej cywilizacji, a reklama, dzięki działalności perswazyjnej odgrywa w tym procesie znaczącą rolę. Najważniejszym zadaniem reklamy internetowej jest stymulowanie popytu, ale jest ona również nośnikiem uczuć i opinii. Reklamy internetowe, dzięki pełnej interaktywności, praktycznie zmuszają odbiorcę do zaangażowania poznawczego, dzięki czemu cechuje je duża efektywność. W zakresie badań autorskich znalazła się rola emocji i uwarunkowań behawioralnych w procesach poznawczych w przypadku reklamy internetowej. Badania wykazały, że reklamy internetowe mają za zadanie kształtować zachowania konsumenckie, budować świadomość marki, dostarczać informacje, zapewniać obustronną komunikację i interakcję, doprowadzać do transakcji, a poprzez personalizację przekazu, przywiązywać klienta na jak najdłuższy okres.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Stereotypy i uprzedzenia w reklamie telewizyjnej samochodów markowych
    (2010-03-19 10:45:53) Hejmej, Wojciech; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca stanowi analizę stopnia wykorzystania w reklamie, zwłaszcza telewizyjnej samochodów luksusowych, różnego rodzaju stereotypów i uprzedzeń. Pierwsza część pracy, w skład której wchodzą trzy rozdziały dotyczy zagadnień teoretycznych, wprowadzających do zagadnień objętych pracą badawczą. Rozdział pierwszy poświęcony jest reklamie jako elementowi marketingu-mix. Zdefiniowano w nim pojęcie marketingu i reklamy, jako marketingowej formy komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem konsumenckim. Rozdział drugi dotyczy wpływu reklamy na odbiorców w ujęciu psychologicznym. Zwrócono w nim uwagę na mechanizm powstawania potrzeb i rolę emocji w przekazie reklamowym. Trzeci rozdział pracy poświęcony jest wpływowi stereotypów i uprzedzeń na postawy konsumenckie. Omówiono w nim mechanizm powstawania stereotypów i ich wykorzystanie w celu osiągnięcia pożądanej zmiany postawy konsumenta. Ostatni rozdział, a zarazem druga część pracy stanowi opracowanie danych uzyskanych na drodze badań ankietowych. Dzięki odpowiedziom respondentów, którymi byli studenci WSB w Nowym Sączu, możliwa była weryfikacja postawionej tezy, że reklamy oparte na stereotypach płci podobają się widzom bardziej, niż spoty łamiące takie stereotypy oraz, że wykorzystanie w reklamach typowych wizerunków bohaterów i pokazywanie ich w typowych dla obu płci rolach, wpływa na ocenę reklamy, jako przekonującej. Uzyskane wyniki potwierdziły założone hipotezy w całości.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi