Przeglądaj wg Autor "Hlizhan, Andriy"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Kształtowanie marki kraju na przykładzie Ukrainy(2012-09-14 13:25:13) Hlizhan, Andriy; Rutkowski, MarekCelem pracy są rozważania na temat problemu kształtowania wizerunku marki kraju. Ponadto celem jest analiza wizerunku marki Ukrainy. Rozdział pierwszy stanowi wprowadzenie teoretyczne i omawia podstawowe problemy dotyczące kształtowania marki kraju, w tym marketing terytorialny – istotę i zastosowanie, definiuje markę miejsca, tożsamość, wizerunek i reputację marki kraju. W rozdziale tym scharakteryzowano proces i narzędzia kształtowania marki kraju oraz uwarunkowania budowanie marki miejsca. Rozdział drugi opisuje markę Ukrainy, ze szczególnym przedstawieniem położenia geopolitycznego, polityki państwa w kreowaniu pozytywnej marki, narzędzia wykorzystywane w kształtowaniu marki oraz oceny dotychczasowych działań kształtujących markę Ukrainy. Rozdział trzeci ma na celu prezentację wyników badań - przedstawienie wizerunku Ukrainy w opinii studentów. W rozdziale czwartym zawarto autorskie propozycje rozwiązań mających na celu kształtowanie (poprawę) wizerunku Ukrainy.