Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Horowska, Emilia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama telewizyjna samochodów adresowana do młodych mężczyzn - psychologiczne aspekty postaw
    (2010-09-26 18:48:58) Horowska, Emilia; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca magisterska zajmuje się problematyką reklamy telewizyjnej we współczesnym świecie, jej wadami i zaletami, a także jej metodami oddziaływania na mężczyzn, którzy są podmiotem badań w tej pracy. Badanie marketingowe zostało przeprowadzone za pomocą ankiety on-line, na grupie 80 mężczyzn w wieku od 18 do 35 lat i miało na celu zweryfikowanie postaw i preferencji młodych mężczyzn, a także zbadanie wpływu reklamy na decyzje zakupowe samochodów. Przeprowadzone badanie dowiodło, iż reklamy telewizyjne nie mają żadnego wpływu na decyzje zakupowe badanej grupy respondentów. Ponadto najbardziej istotne są elementy poznawcze, a minimalny wpływ na decyzje wśród mężczyzn z wykształceniem wyższym ma sentyment do marki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi