Przeglądaj wg Autor "Horowska, Emilia"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Reklama telewizyjna samochodów adresowana do młodych mężczyzn - psychologiczne aspekty postaw(2010-09-26 18:48:58) Horowska, Emilia; Tomalska, HalinaNiniejsza praca magisterska zajmuje się problematyką reklamy telewizyjnej we współczesnym świecie, jej wadami i zaletami, a także jej metodami oddziaływania na mężczyzn, którzy są podmiotem badań w tej pracy. Badanie marketingowe zostało przeprowadzone za pomocą ankiety on-line, na grupie 80 mężczyzn w wieku od 18 do 35 lat i miało na celu zweryfikowanie postaw i preferencji młodych mężczyzn, a także zbadanie wpływu reklamy na decyzje zakupowe samochodów. Przeprowadzone badanie dowiodło, iż reklamy telewizyjne nie mają żadnego wpływu na decyzje zakupowe badanej grupy respondentów. Ponadto najbardziej istotne są elementy poznawcze, a minimalny wpływ na decyzje wśród mężczyzn z wykształceniem wyższym ma sentyment do marki.