Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Horzelska, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Metody i techniki merchandisingu w sieci sklepów detalicznych „REAL” i ich wpływ na zachowania i decyzje konsumenckie
    (2010-12-04 11:13:03) Horzelska, Magdalena; Tomalska, Halina
    Praca magisterska obejmuje zespół zagadnień dotyczących stosowania merchandisingu w sklepach wielkopowierzchniowych „Real”. W szczególności przedmiotem analizy są metody i techniki merchandisingowe. Celem badań była natomiast analiza skuteczności wpływu technik merchandisingowych na zachowania, wybory i decyzje konsumenckie. W badaniach zastosowano dwie metody badawcze: obserwację ukrytą nieuczestniczącą oraz indywidualne i bezpośrednie wywiady z klientami sklepu Real przy ulicy Będzińskiej 80 mieszczącym się w centrum handlowym M1 w Czeladzi w województwie śląskim. Badania zostały przeprowadzone w dniach 7 – 9 lipca 2010 roku. Przeprowadzone badania pozwoliły zweryfikować postawioną hipotezę. Najważniejszym rezultatem niniejszej pracy, a dokładnie przeprowadzonych badań jest fakt, że potwierdziły one wykorzystywanie zasad i technik merchandisingu przez sklepy Real oraz ich znaczący wpływ na zachowania i wybory klientów. Wnioski, które można było wyciągnąć na podstawie badań są następujące: klienci są bardzo podatni na wszelkie działania merchandisingowe. Znaczna większość respondentów nie zdaje sobie sprawy ze stosowania merchandisingu i z tego, że są niekiedy „marionetkami” w rękach specjalistów od merchandisingu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi