Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Hronowska, Mariola"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Facebook.com jako narzędzie marketingowe w promowaniu WSB-NLU
    (2012-06-01 15:24:22) Hronowska, Mariola; Bulzak, Andrzej
    Serwis społecznościowy Facebook.com ze względu na swój globalny zasięg oraz ogromną popularność może stanowić bardzo skuteczny środek promujący usługi edukacyjne WSB-NLU. Badania sprawdzające prawdziwość postawionych hipotez opierały się na przeprowadzeniu metodą PAPI (Paper and Pencil Interview) ankiety wśród dwóch grup: studentów WSB i maturzystów z Nowego Sącza. Wyniki badań potwierdziły prawdziwość wszystkich postawionych hipotez. Ankietowani wykazali, że korzystają z serwisów społecznościowych w celach informacyjnych i komunikacyjnych. Aktywność uczelni na Facebooku stanowi dowód na to, że ma ona nowoczesne podejście do nauki i komunikacji. Kampania na portalu społecznościowym wzmocni także wizerunek marki. Badania wykazały także, że ankietowani stanowią idealna podstawę dla tworzenia silnej e-społeczności. Wykazują dużą aktywność w sieci oraz wykazują potrzeby kontaktu i przynależności. Za pośrednictwem Facebooka mogą także zaspokoić 4 z 6 potrzeb teorii Maslowa: przynależności, uznania, szacunku i samorealizacji. Wszystkie te elementy sprawiają, że kampania reklamowa WSB-NLU na Facebooku może odnieść sukces. Należy jednak powołać specjalny zespół, który będzie koordynował cały projekt.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi