Przeglądaj wg Autor "Hudyka, Aleksandra"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Tworzenie i funkcjonowanie marki dziecięcej na podstawie czapek Tutu firmy Eta(2008) Hudyka, Aleksandra; Chlipała, PawełW pracy przedstawiona została problematyka tworzenia i funkcjonowania marki dziecięcej. Opisywana w pracy marka dziecięca jest szczególnym rodzajem marki, która ma swoje wymagania i ograniczenia. Szczególni są także potencjalni klienci takiej marki, mają zróżnicowane potrzeby i preferencje, są niezwykle wymagający, ale także potrafią być bardzo lojalni i przywiązani. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej znalazły się dwa rozdziały na temat istoty i znaczenia marki dla przedsiębiorstwa oraz funkcjonowania konsumenta na rynku. W części empirycznej pracy również znalazły się dwa rozdziały: o przedsiębiorstwie Eta i jego dziecięcej marce „TUTU” oraz o jej zarządzaniu. W rozdziale trzecim przedstawiono firmę Eta, jej powstanie, rozwój i pozycję konkurencyjną oraz strukturę marketingu mix. Rozwinięto także temat zarządzania marką pisząc o niej, jako o składniku portfela marek firmy Eta oraz o samej marce „TUTU”, jej powstaniu i rozwoju. Rozdział piąty zawiera analizę marki i jej klientów, przedstawiono charakterystykę klientów na podstawie grupy docelowej oraz analizę SWOT marki „TUTU”. Rozwinięto także temat rozwoju marki pisząc o potencjale rynku produktów firmy Eta i szansach jego rozwoju, o rozciąganiu marki oraz o rozwoju przez zakup marki konkurencyjnej.Pozycja Tworzenie i funkcjonowanie marki dziecięcej na podstawie czapek Tutu firmy Eta(2008-11-16 18:03:08) Hudyka, Aleksandra; Chlipała, PawełOpisywana w pracy marka dziecięca jest szczególnym rodzajem marki, która ma swoje wymagania i ograniczenia. Szczególni są także potencjalni klienci takiej marki, mają zróżnicowane potrzeby i preferencje, są niezwykle wymagający, ale także potrafią być bardzo lojalni i przywiązani. Marka jest bardzo ważnym elementem walki z konkurencją, wielokrotnie pozwala uzyskać nad nią przewagę. Zdobyte podczas pisania pracy informacje będą cennymi wskazówkami dla właścicieli marki „TUTU” jak dalej poprowadzić markę, jakie zadania stoją przed nią, co można uczynić, aby poprawić jej funkcjonowanie i co wartościowego ona może wnieść do firmy albo uczynić dla firmy za jej sprawą. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. W części empirycznej pracy znalazły się dwa rozdziały: o przedsiębiorstwie Eta i jego dziecięcej marce „TUTU” oraz o jej zarządzaniu. W pracy wykorzystano literaturę zwartą i czasopiśmienniczą z dziedziny marketingu, zarządzania marką oraz psychologii, głównie psychologii klienta. Część empiryczna pracy powstała na podstawie własnych obserwacji dokonanych w czasie pracy w firmie Eta i czynnego udziału w procesie tworzenia marki „TUTU”, a także na podstawie informacji uzyskanych od właścicieli oraz przy użyciu materiałów archiwalnych przedsiębiorstwa. Podsumowując, przedstawiona w pracy marka czapek dziecięcych „TUTU” ma szansę na rozwój i sukces rynkowy, ale aby to osiągnąć firmę czeka jeszcze wiele pracy.