Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Huziuk Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Public Relations jako forma promocji przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie firmy SUPER - RES S.A.
    (2002) Huziuk Grzegorz; Rawski, Marek
    Przedmiotem pracy jest próba zaprezentowania, jak duże znaczenie dla firmy handlowej SUPER-RES S.A., właściciela sklepów samoobsługowych w Polsce, ma public relations. Tworzenie sieci sklepów samoobsługowych w coraz to nowych miastach na terenie Polski centralnej było by trudne bez prowadzenia ciągłych akcji zachęcających do odwiedzania naszych placówek. Proces pozyskiwania sympatii i zaufania klientów jest długi i trudny. Trudno byłoby uporać się z tym problemem bez możliwości, jakie daje nam public relations. Wizerunek firmy to jej obraz wśród ludzi i ogrywa bardzo ważną rolę w procesie komunikacji firmy z otoczeniem, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy jest procesem długotrwałym i wymaga podejmowania racjonalnych decyzji przez zarząd firmy. Przedstawiono istotę i znaczenie promocji w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono istotę, działanie i efektywność public relations oraz zaprezentowano działanie public relations w badanej firmie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi