Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Hyclak, Henryk"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama części samochodowych w Internecie na przykładzie Inter Cars S.A. i Fota oraz jej wpływ na decyzje konsumenckie
    (2010-06-23 14:51:12) Hyclak, Henryk; Tomalska, Halina
    Celem pracy oraz jej części badawczej jest przedstawienie sposobów dotarcia do klienta z wykorzystaniem techniki komputerowej, ze szczególnym uwzględnieniem strategii i reklamy internetowej oraz określenie dostępności części samochodowych w Internecie. Niniejsza praca o charakterze jakościowo – ilościowym, składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi wprowadzenie do zagadnień komunikacji społecznej. Przedstawiono w nim rozwój i uwarunkowania komunikacji społecznej na przykładzie wybranych modeli. W drugim rozdziale przedstawiono zagadnienia związane z komunikacją marketingową w Internecie. Natomiast trzeci rozdział poświęcony jest reklamie internetowej. Zawiera opis podstawowych funkcji i celów reklamy internetowej, jej wpływ na podejmowanie decyzji konsumenckich oraz psychologiczne aspekty perswazji stosowanej w reklamie internetowej w kontekście: reklama internetowa - skuteczne narzędzie perswazji. Rozdział czwarty podejmuje zagadnienia metodologiczne oraz zawiera analizę problemu badawczego, a także prezentuje na tej podstawie cele i hipotezy badawcze. Po zebraniu danych przeprowadzona została krótka analiza wyników badań oraz weryfikacja hipotez. Reklama w wyszukiwarkach internetowych, popularnie nazywana pozycjonowaniem stron internetowych lub pozycjonowaniem stron WWW, polega na promowaniu strony, co objawia się poprzez wysoką pozycję w wyszukiwarce. Promowanie się w wyszukiwarkach internetowych jest obecnie najskuteczniejszym sposobem reklamy w Internecie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi