Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Idzik, Beata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Perswazyjność komunikatów reklamowych w Internecie na podstawie analizy usług finansowych SKOK-ów
    (2014-01-23 11:44:30) Idzik, Beata; Tomalska, Halina
    Praca jest wynikiem kilkuletnich obserwacji praktycznej strony funkcjonowania reklamy w zakresie usług finansowych. Autorka starała się oddać wyraz swojemu zainteresowaniu psychologią konsumenta, marketingiem w sektorze finansowym a także fascynacji możliwościom, jakie stwarzają w tym zakresie nowe technologie oparte na Internecie. Praca ma charakter teoretyczno - badawczy. W założeniach metodologicznych sformułowano problem badawczy, cele oraz cztery hipotezy badawcze, które poddano weryfikacji. Na podstawie opinii respondentów zawartych w ankiecie internetowej zostały sformułowane wnioski badawcze. Otrzymane dane sugerują, że współczesna reklama usług finansowych odbiega od podstawowych założeń modelu FCB. Pomimo wysokiego zaangażowania w zakup, konsumenci usług finansowych przekonywani są nie racjonalną argumentacją, ale poprzez środki pozakontekstowe. Fundamentem skuteczności reklamy jest zastosowanie technik perswazyjnych, które operają się na psychologicznych mechanizmach wpływu społecznego. Zmiana postaw dokonuje się na drodze strategii peryferyjnej perswazji (model ELM). Największą siłę przekonywania reklam SKOK obserwuje się w odniesieniu do osób z segmentu 50+ przez wzgląd na skojarzenia z motywami patriotycznymi i religijnymi.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi