Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jakubowski-Szczotka, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Specyfikacja promocji przedsiębiorstwa Jakubowski Import-Export działającego na rynku wędkarskim w Polsce
    (2012-06-19 14:12:35) Jakubowski-Szczotka, Piotr; Dołhasz, Magdalena
    Współcześnie każde przedsiębiorstwo, które chce osiągnąć sukces na rynku, musi w odpowiedni sposób poinformować klientów o swojej ofercie, a - co więcej - zachęcić ich do nabycia swoich usług. Do tego właśnie celu służy działalność promocyjna. Aby jednak była ona skuteczna, każda firma musi ją w odpowiedni sposób zaplanować, następnie wdrożyć i kontrolować efekty. Proces ten musi być przemyślany i odpowiadać potrzebom firmy oraz jej klientów. W niniejszej pracy omówiono działalność promocyjną firmy Jakubowski Import - Export. Jest to firma z branży wędkarskiej, zajmująca się sprzedażą akcesoriów wędkarskich. Jej działalność charakteryzuje się sezonowością, w związku z czym działalność promocyjna jest niezwykle istotna. Może bowiem zapobiec drastycznym spadkom sprzedaży w okresach niskiego popytu. Strategia promocyjna obrana przez tę firmę została w tym opracowaniu poddana analizie i ocenie, badania zostały opracowane przez autora w oparciu o dane firmy Jakubowski Import Export oraz dane Polskiego Związku Wędkarskiego. Zostały także zaproponowane konkretne działania, które firma powinna podjąć, aby móc dalej rozwijać swoją działalność.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi