Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jania, Barbara"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Możliwości i ograniczenia zastosowania teorii dwuczynnikowej Herzberga na przykładzie Grodzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Nowym Sączu
    (2011-04-04 12:25:07) Jania, Barbara; Gancarczyk, Marta
    Celem pracy jest analiza teorii motywacji ze szczególnym uwzględnieniem dwuczynnikowej teorii Herzberga oraz diagnoza możliwości i ograniczeń zastosowania tej teorii, na przykładzie przedsiębiorstwa Grodzka Spółdzielnia Mieszkaniowa. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym zaprezentowano teoretyczne podstawy motywacji czyli istotę, rodzaje motywacji oraz teorie motywacji. Rozdział drugi zawiera charakterystykę dwuczynnikowej teorii Herzberga, model badawczy teorii, wyniki badań Herzberga, założenia teorii dwuczynnikowej. Rozdział trzeci przedstawia istotę motywowania i motywacyjną rolę wynagrodzeń, formy motywowania pracowników – (motywatory płacowe, motywatory pozapłacowe materialne, niematerialne formy motywowania), a także wpływ teorii dwuczynnikowej na praktykę motywowania w organizacjach oraz podsumowanie silnych stron i ograniczeń teorii Herzberga z punktu widzenia dotychczasowego wykorzystania w praktyce. Rozdział czwarty poświęcony jest zagadnieniom metodycznym badania empirycznego oraz ogólnej charakterystyce firmy Grodzka Spółdzielnia Mieszkaniowa. W rozdziale piątym, na podstawie badań empirycznych, scharakteryzowano hierarchię czynników motywujących pracowników firmy Grodzka Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz formy motywowania stosowane w tej firmie. Część teoretyczna pracy realizowana jest na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast część praktyczna (empiryczna) na podstawie analizy źródeł pierwotnych i wtórnych, pochodzących z dokumentacji firmy Grodzka Spółdzielnia Mieszkaniowa. W badaniach empirycznych posłużono się metodą opisu przypadku, ankietą i wywiadem bezpośrednim, ustrukturyzowanym według listy pytań. Narzędziami badawczymi były kwestionariusze wywiadu i ankiety. Zakres merytoryczny pracy dotyczy motywowania w przedsiębiorstwie oraz metod organizacji i zarządzania. Zakres przestrzenny obejmuje zasięg działania firmy – Grodzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, czyli Polskę, a w szczególności miasto Nowy Sącz.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi