Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Janik, Justyna"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kreowanie wizerunku jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gminy wiejskiej Kamienica
    (2013-07-29 14:42:52) Janik, Justyna; Śmigielska, Grażyna
    Celem pracy jest pokazanie od strony teoretycznej znaczenia wizerunku jednostki samorządu terytorialnego oraz analiza wizerunku gminy na konkretnym przykładzie gminy wiejskiej Kamienica, poprzez badanie ankietowe, które przybliża postrzegany obraz gminy w odczuciu społeczności lokalnej. Badanie obejmowało mieszkańców gminy Kamienica. Hipotezie badawczej nadano brzmienie: obraz gminy Kamienica i Urzędu Gminy w oczach mieszkańców nie jest pozytywny. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy, zatytułowany „Wizerunek gminy w koncepcji marketingu terytorialnego”, zawiera zestawienie pojęcia i znaczenia marketingu terytorialnego, zaprezentowany tu został szeroki wachlarz instrumentów stosowanych w marketingu terytorialnym, a także opis wizerunku jednostki samorządu terytorialnego wraz z jego adresatami i procesem tworzenia. W rozdziale drugim „Analiza społeczno-gospodarcza gminy Kamienica” przedstawiono gminę, analizę gospodarczą oraz jej profil geograficzno-demograficzny, charakterystykę strategii. W rozdziale trzecim „Propozycja strategii w zakresie budowania wizerunku”, zaprezentowano wyniki z przeprowadzonego badania ankietowego ukazującego ocenę wizerunek gminy Kamienica, zarówno wizerunku jak i podejmowanych działań na rzecz jego tworzenia oraz propozycję dalszych działań. W niniejszej pracy zostały wykorzystane publikacje naukowe z obszarów: marketing terytorialny, zarządzanie, marketing, materiały z Urzędu Gminy Kamienica, aktualne ustawy oraz dane pochodzące z Internetu. Wyniki ankiety dały możliwość dokonania oceny i zweryfikowanie postawionej w pracy hipotezy. Postawiona hipoteza nie została potwierdzona. Stwierdzono przewagę przychylnych opinii, które mają olbrzymi wpływ na dalszy proces kreowania wizerunku i rozwoju gminy.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Motywacja i jej zastosowanie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
    (2013-08-09 20:41:23) Janik, Justyna; Miś, Alicja
    Motywacja to proces regulujący zachowania człowieka tak, aby można było osiągnąć określony wynik. Jest mechanizmem regulującym i uruchamiającym zachowanie danej osoby. To stan wewnętrznego napięcia dążący do działania w ściśle określonym kierunku, mający nieświadomy charakter. Wynikające z tego motywowanie jest zespołem sił , które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób, ukazując różne reakcje. Motywowanie to sposób podejmowania działań przez pracownika do których skłaniają pewne motywy. Motyw zaś to stan wewnętrzny człowieka, według którego motywowany jest przekonany o słuszności danego działania. Motywy mają wpływ na powstawanie przekonań u człowieka oraz wyznaczają kierunek aktywności i utrzymują bądź zmniejszają ich przebieg. W przedstawionej firmie wyraźnie widać, że zarówno pracownicy jak i kierownictwo potrafią ze sobą współpracować i odnosić sukcesy. Pracownicy mają jasno określone cele i wiedzą czego oczekują od nich przełożeni. Zaś kierownictwo cały czas stara się usprawniać pracę personelu, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi