Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Janik, Nina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Produkty luksusowe jako przedmiot nabywania, posiadania i użytkowania przez polskich i włoskich konsumentów
    (2008-03-18 11:07:49) Janik, Nina; Chlipała, Paweł
    Głównym celem pracy jest przedstawienie, w jaki sposób Polacy i Włosi postrzegają produkt luksusowy. Za cel postawiono sobie zgromadzenie jak największej ilości informacji na temat nabywania, posiadania i użytkowania produktów luksusowych przez konsumentów. Skojarzenia i postawy mieszkańców Polski i Włoch pozwalają określić profil polskiego i włoskiego konsumenta dóbr luksusowych. Treść pracy została zawarta w czterech rozdziałach, pierwsze dwa zawierają teoretyczne rozważania na temat produktów luksusowych i konsumentów dóbr luksusowych. Kolejne dwa rozdziały dotyczą treści metodycznych i empirycznych – prezentują wyniki badań pierwotnych i wtórnych. Przeprowadzono badania dotyczące nabywania, posiadania i użytkowania produktu luksusowego przez włoskich i polskich konsumentów. Celem głównym badań było rozpoznanie w jaki sposób konsumenci włoscy i polscy nabywają, posiadają i użytkują produkty luksusowe. Z perspektywy badań opisano opinie i postawy wobec produktu luksusowego polskich i włoskich konsumentów. Zastosowano badania ilościowe, realizowane na próbie 70 dorosłych mieszkańców Polski i 73 mieszkańców Włoch, stosując metodę ankiety. W świetle wyników badań sposób postrzegania produktu luksusowego przez różnych narodowości konsumentów znacznie się rożni. Jednakże zachowania polskiego i włoskiego konsumenta dóbr luksusowych wskazują, iż można dopatrzyć się również wielu podobieństw w nawykach konsumpcyjnych Polaków i Włochów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi