Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Janik Janina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Wizerunek Polski za granicą - na przykładzie opinii Włochów
    (2006) Janik Janina; Chlipała, Paweł
    Wizerunek kraju jest kształtowany poprzez wiele czynników. Za granicą kraju dajemy się poznać poprzez politykę, kulturę, historię, produkty czy też usługi. To w jaki sposób jesteśmy postrzegani za granicą to właśnie nasz wizerunek, który został stworzony w świadomości cudzoziemców dzięki milionom komunikatów wysyłanych codziennie. Proces komunikacji wizerunku kraju nie jest zjawiskiem nowym, istnieje tak długo, jak istnieją państwa. Zdolność projekcji wizerunku musi posiadać każde państwo. Nowe technologie i nowoczesne techniki marketingowe stwarzają ogromne możliwości w promocji kraju. Miejscem budowania wizerunku kraju stają się media, Internet, ale także filmy, które tworzą w świadomości cudzoziemców obraz Polaków i Polski. Państwa silniej niż kiedykolwiek dążą do projekcji swojej siły politycznej, gospodarczej, rozszerzenia sfer wpływów i podniesienia prestiżu międzynarodowego poprzez swój pozytywny wizerunek. W kształtowaniu wizerunku kraju najważniejsze jest to, aby powstał wiarygodny, spójny i realistyczny wizerunek, podnoszący międzynarodową konkurencyjność kraju. W przeciwnym razie wizerunek będzie kształtował się poprzez niepełne informacje i często negatywne stereotypy. Wiadomo jest, że to właśnie wiedza o kraju jaką dysponują cudzoziemcy jest podstawą w kształtowaniu wizerunku. Głównym celem pracy jest przedstawienie jak wygląda wizerunek Polski za granicą na przykładzie opinii Włochów. Za cel postawiono sobie zgromadzenie jak największej ilości informacji na temat w jaki sposób Włosi postrzegają Polskę. Skojarzenia i postawy Włochów pozwalają ustalić w jaki sposób my i nasz kraj jesteśmy postrzegani poza granicami Polski.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi