Przeglądaj wg Autor "Janiszewski, Andrzej"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza możliwości oprogramowania do nieliniowej edycji wideo(2009-07-03 10:19:51) Janiszewski, Andrzej; Białas, FranciszekCelem pracy będzie przeanalizowanie możliwości dostępnych programów do nieliniowej edycji wideo, które są obecnie dostępne na rynku. Dodatkowo do analizy zostaną także dodane przykładowe filmy, ukazujące wybrane efekty wideo. Zakres pracy obejmować będzie podstawowe operacje wideo takie jak: edycja wideo, dodawanie podstawowych filtrów, nakładanie różnych efektów wideo czy wstawianie napisów do naszego filmu. Głównym programem, na którym będzie oparta praca jest: Adobe Premiere Pro®. Następnie do porównania wykorzystane będą programy profesjonalne: Apple Final Cut Pro®, Avid Media Compser®, Sony Vegas Pro. Kolejną grupą są narzędzia konsumenckie: Pinnacle Studio i lead VideoStudio. Ostatnią grupą będą programy, które można za darmo ściągnąć z Internetu. Są to: VirtualDUB, AviDemux, ZS4 i dostępny razem z systemem Windows Movie Maker. Posiadając tak zróżnicowane programy, spróbuję przedstawić czy istnieje duża różnica pomiędzy programami płatnymi a tymi, które za darmo można ściągnąć z Internetu.Pozycja Efektywna promocja ośrodków narciarskich(2011-09-30 11:59:24) Janiszewski, Andrzej; Rutkowski, MarekZ biegiem lat postępujące rozległe przemiany gospodarcze przyczyniły się do wzrostu znaczenia wykorzystania marketingu i promocji wśród aktywnie działających przedsiębiorstw. Również wśród stacji narciarskich dotychczasowy spokój został zakłócony poprzez wzrost konkurencji, napędzany postępem technologicznym oraz rozwojem gospodarczym. Rynek osiągnął fazę dojrzałości przez co stacje zostały zmuszone do dywersyfikacji swoich produktów, opracowanie skutecznych narzędzi marketingowych oraz do stosowania odpowiednich technologii i przestrzegania zasad ochrony środowiska. Głównym celem tej pracy jest identyfikacja oraz analiza wybranych kampanii promocyjnych polskich i francuskich stacji narciarskich, których zadaniem będzie wyszczególnienie jak wygląda efektywna kampania promocyjna. W szczególności, badanie ma na celu zarysowanie kwestii teoretycznych dotyczących koncepcji marketingowych proponowanych przez literaturę w celu zbadania ich wpływu na przyszłe kierunki rozwoju stacji narciarskich oraz czynników przyczyniających się do tego rozwoju. Dodatkowo chęć zrozumienia jakie formy promocji są najczęściej wykorzystywane przez stacje narciarskie, biorąc pod uwagę specyficzne cechy tego rynku, a przede wszystkim jego nieprzewidywalność. Nie jest to temat o którym można znaleźć dużo informacji, a same stacje niechętnie się nimi dzielą. W celu uzyskania niezbędnych wyników badań przeprowadzono więc wywiady, posiłkując się e-kwestionariuszem oraz dostępną literaturą i publikacjami.