Przeglądaj wg Autor "Janusz, Aneta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Instrumenty marketingu mix w przedsiębiorstwie na przykładzie Apteki Dofarm sp. j.(2012-11-26 21:17:29) Janusz, Aneta; Reśko, DariuszTemat, który poruszono w pracy oscyluje wokół problemu stosowania narzędzi marketingu mix w przedsiębiorstwie – a dokładnie w aptece Dofarm sp. j. Przedsięwzięciem, które postawiono za priorytet było zbadanie, za pomocą kwestionariusza ankiety, opinii klientów placówki zdrowotnej oraz przeanalizowanie danych pochodzących z programu aptecznego Kamsoft. Działania te miały na celu zweryfikowanie postawionych na wstępie hipotez badawczych. Na podstawie przeprowadzonego badania oraz w wyniku bezpośrednich rozmów z klientami można wywnioskować, iż reklama jest jednym z najistotniejszych instrumentów promocji stosowanych przez aptekę Dofarm. Jest to także istotny czynnik, który decyduje o liczbie klientów odwiedzających placówkę oraz zysku przedsiębiorstwa. Analizując dane zawarte w ankiecie można też zauważyć pewne niedociągnięcia w działalności spółki. Sfera którą należałoby usprawnić to asortyment. Bowiem duża część respondentów wskazała właśnie zaopatrzenie spółki jako nienależyte. Reasumując, w wyniku przeprowadzonych badań uzyskano odpowiedzi na najważniejsze pytania badawcze oraz zweryfikowano postawione na wstępie hipotezy. Zasugerowano także założenia i kierunki usprawnienia działalności firmy.