Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Janusz, Aneta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Instrumenty marketingu mix w przedsiębiorstwie na przykładzie Apteki Dofarm sp. j.
    (2012-11-26 21:17:29) Janusz, Aneta; Reśko, Dariusz
    Temat, który poruszono w pracy oscyluje wokół problemu stosowania narzędzi marketingu mix w przedsiębiorstwie – a dokładnie w aptece Dofarm sp. j. Przedsięwzięciem, które postawiono za priorytet było zbadanie, za pomocą kwestionariusza ankiety, opinii klientów placówki zdrowotnej oraz przeanalizowanie danych pochodzących z programu aptecznego Kamsoft. Działania te miały na celu zweryfikowanie postawionych na wstępie hipotez badawczych. Na podstawie przeprowadzonego badania oraz w wyniku bezpośrednich rozmów z klientami można wywnioskować, iż reklama jest jednym z najistotniejszych instrumentów promocji stosowanych przez aptekę Dofarm. Jest to także istotny czynnik, który decyduje o liczbie klientów odwiedzających placówkę oraz zysku przedsiębiorstwa. Analizując dane zawarte w ankiecie można też zauważyć pewne niedociągnięcia w działalności spółki. Sfera którą należałoby usprawnić to asortyment. Bowiem duża część respondentów wskazała właśnie zaopatrzenie spółki jako nienależyte. Reasumując, w wyniku przeprowadzonych badań uzyskano odpowiedzi na najważniejsze pytania badawcze oraz zweryfikowano postawione na wstępie hipotezy. Zasugerowano także założenia i kierunki usprawnienia działalności firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi