Przeglądaj wg Autor "Januszek, Dawid"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Zastosowanie efektów wizualnych w reklamie telewizyjnej(2012-09-21 20:44:45) Januszek, Dawid; Rutkowski, MarekPrzedmiotem rozważań w niniejszej pracy jest wykorzystanie efektów wizualnych w reklamie telewizyjnej. Celem jest również poznanie opinii respondentów na temat stosowanych efektów wizualnych i animacji 3D w reklamie telewizyjnej. Wybór tematu pracy podyktowany został zainteresowaniami autora animacją komputerową 3D i reklamą. W części teoretycznej pracy skupiono się na istocie i modelach komunikacji marketingowej, przedstawiono uwarunkowania efektywności reklamy. Ponadto przedmiotem rozważań były wybrane problemy dotyczące wykorzystania reklamy jako instrumentu promotion mix. W rozdziale drugim przedstawiono proces tworzenia reklamy telewizyjnej. Trzeci rozdział zawiera analizę dwóch reklam telewizyjnych, które zostały wygenerowane komputerowo i zmontowane z obrazem filmowym. Przedstawiłem ich analizę od strony środków przekazu i zastosowania nowoczesnych środków wizualnych. Starałem się wybrać jedne z najbardziej oryginalnych reklam zarówno zagranicznych jak i z Polski. W czwartym rozdziale pracy zawarto analizę wyników badań marketingowych, przeprowadzonych na 150 nielosowo wybranych respondentach. Celem badań było poznanie opinii badanych osób na temat reklamy telewizyjnej i wykorzystywanych w niej specjalnych efektów wizualnych.