Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jaskulska, Izabela"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza pozycji strategicznej Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju
    (2015-06-05 15:11:13) Jaskulska, Izabela; Reśko, Dariusz
    We współczesnych czasach prowadzenie przedsiębiorstwa zobligowane jest do ciągłej analizy rynku, na którym ono prosperuje, jak i jego wewnętrznej sytuacji. Nieustanne śledzenie zachodzących w otoczeniu zmian, przewidywanie posunięć konkurencji oraz bieżący przegląd strategii firmy stanowi podstawę do osiągnięcia zamierzonego celu na polu strategicznym. Brak wiedzy w dziedzinie działania przedsiębiorstwa może doprowadzić do jego porażki. Niniejsza praca definiuje metody oceny strategicznej przedsiębiorstwa oraz przedstawia ich zastosowanie na przykładzie analizy pozycji strategicznej Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju. Celem jej jest także całościowa analiza i ocena pozycji strategicznej hotelu. Autor stawia dwie hipotezy. Po pierwsze Hotel Spa Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju zajmuje bardzo dobrą pozycję strategiczną na lokalnym rynku. Po drugie Hotel Spa Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju posiada rozwojowy portfel produktów. W przedmiotowej pracy pierwsze dwa rozdziały stanowią opartą na fachowej literaturze bazę do przeprowadzenia analizy oraz oceny uzyskanych wyników. Przedstawiono w nich takie pojęcia jak: strategia, pozycja strategiczna, analiza strategiczna, a także opisowi poddane zostały takie procesy jak: formułowanie strategii, zakres i metody analizy strategicznej. Trzeci rozdział zawiera informacje na temat badanego Hotelu. W czwartym rozdziale przedstawione zostały wyniki oraz wnioski z przeprowadzonych badań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi