Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jaworska, Kinga"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Identyfikacja wizerunku marki zespołu Pink Floyd
    (2013-08-29 15:26:06) Jaworska, Kinga; Rutkowski, Marek
    Celem niniejszej pracy było zidentyfikowanie wizerunku marki zespołu Pink Floyd. Badania bezpośrednie poprzedzone zostały analizą informacji ze źródeł wtórnych. Próbę badawczą stanowiło sto pięćdziesiąt osób w różnych przedziałach wiekowych. Struktura demograficzna uczestników badania została podzielona ze względu na płeć, wiek, wykształcenie oraz miejsce zamieszkania. Badaną grupę tworzyło siedemdziesiąt dziewięć kobiet i siedemdziesięciu jeden mężczyzn. Opinie na temat wizerunku marki zespołu Pink Floyd zebrano za pomocą ankiety internetowej. Za narzędzie badawcze posłużył kwestionariusz ankiety. Informacje zebrane w badaniu pozwoliły na sformułowanie wniosków, które zaprezentowano w niniejszej pracy. W oparciu o zrealizowane badania stwierdzić można, iż wizerunek zespołu Pink Floyd jest pozytywny bez względu na to, czy ich muzyki słuchają zagorzali fani, czy przypadkowy słuchacz. Niezależnie od wieku, płci, wykształcenia, czy miejsca zamieszkania, respondenci uważają, iż muzyka zespołu ożywia ich wspomnienia związane z dzieciństwem i chętnie do nich znowu wracają za sprawą zespołu. Z badań wynika również, że muzyka zespołu pomaga się odprężyć i zrelaksować. Co więcej, wzbudza w konsumentach pozytywne emocje, które wpływają na ciągłość istniejących już relacji z marką, jak i na te nowopowstające.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Psychologiczne oddziaływanie reklam wykorzystujących erotyczny wizerunek kobiety
    (2011-09-27 11:22:52) Jaworska, Kinga; Tylikowska, Anna
    Celem pracy było ukazanie skuteczności reklam wykorzystujących erotyczny wizerunek kobiety w zależności od stopnia jego nasilenia. Grupę badaną stanowiło szesnaście osób w różnych przedziałach wiekowych. Uczestników podzielono ze względu na płeć na osiem kobiet i ośmiu mężczyzn. Informację na temat skuteczności reklam wykorzystujących erotyczny wizerunek kobiety zebrano za pomocą ankiet przygotowanych przez autora opracowania. W pracy zastosowano metodę sondażu diagnostycznego za pomocą kwestionariusza ankiety. Odpowiedzi na pytania badawcze pozwoliły na sformułowanie wniosków. W oparciu o zrealizowane badania stwierdzić można, iż skuteczność wykorzystywania erotycznego wizerunku kobiety w reklamie jest uzależniona od stopnia nasilenia erotyzmu. Niezależnie od wieku czy płci, respondenci uważają, iż posługiwanie się w reklamie motywami erotycznymi przy użyciu kobiety, zdecydowanie wpływa na atrakcyjność oferowanego produktu. Z badań wynika, że nie tylko wśród mężczyzn, ale również wśród kobiet takie reklamy wzbudzają duże zainteresowanie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi