Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jop, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama internetowa - metody i techniki wpływu na postawy uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Gołkowicach Górnych
    (2012-02-27 20:21:34) Jop, Katarzyna; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca przybliża problematykę reklam internetowych i identyfikuje ich wpływ na młodzież gimnazjalną. W opracowaniu zdefiniowano podstawowe terminy związane z marketingiem oraz przedstawiono klasyfikację reklam. Ponadto przybliżono charakterystykę osobowości młodego człowieka. Przeprowadzono analizę mechanizmów i taktyk wpływających na zmianę postaw konsumenckich wśród młodych ludzi. Opisano formy wywierania wpływu za pośrednictwem reklam internetowych oraz ich poziom skuteczności. W niniejszej pracy poruszono również problem rozwoju poznawczego i emocjonalnego młodzieży gimnazjalnej. Głównym celem badawczym było zdiagnozowanie zakresu oddziaływania reklam internetowych na młodzież gimnazjalną. W celu rozwiązania problemu badawczego sformułowano cztery hipotezy. Zbadanie zjawiska oddziaływania reklam internetowych nastąpiło przy pomocy metody ankietowej, której narzędziem był kwestionariusz, przeprowadzony na grupie 79 uczniów klas trzecich Gimnazjum im. Jana Pawła II w Gołkowicach. Weryfikacja tez badawczych umożliwiła diagnozę częstotliwości oraz skuteczności oddziaływania reklam emitowanych w Internecie a także poznanie opinii na ich temat. Przeprowadzone badania i weryfikacja przyjętych hipotez wskazały, iż młodzież gimnazjalna jest pozytywnie nastawiona do reklam internetowych. Pod ich wpływem młodzi ludzie kształtują swoje preferencje zakupowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi