Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jurek, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Techniki menedżerskie stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie Elektrociepłowni Kraków (EC Kraków)
    (2011-09-28 10:23:13) Jurek, Agnieszka; Wołowiec, Tomasz
    W XXI wieku pojawiło się wiele koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Wiele z nich do tej pory ma jedynie znaczenie teoretyczne, gdyż nie sprawdziły się w praktyce. Inne jak np. zarządzanie przez cele, zarządzanie jakością, czy zarządzanie przez innowacje są wykorzystywane przez wielu menedżerów i przynoszą znaczne podniesienie konkurencyjności i efektywności działania kierowanych przez nich przedsiębiorstw. Wybór odpowiednich metod jest tak naprawdę uzależniony od sposobu działania, celów jakie chce osiągnąć dana organizacja. Proces zarządzania przynosi największe efekty gdy jest traktowany jako proces ciągły, tzn. kiedy to organizacja liczy się ze swoimi pracownikami, dba o ciągły rozwój ich umiejętności i kompetencji, docenia efektywność. Menadżerowie w celu realizacji postawionych sobie zadań muszą korzystać z procesów, technik i narzędzi jakie mają do dyspozycji w tym obszarze. Tempo zmian jakie możemy zauważyć w rozwijającym się świecie (wprowadzenie nowoczesnych technologii) wymaga nowych rozwiązań organizacyjnych i umiejętności zarządzania. Istnieją różne rodzaje umiejętności w świecie biznesu. Miękkie umiejętności, umiejętności komunikacyjne, korporacyjne, pisanie prezentacji, wystąpień publicznych i umiejętności menedżerskich to tylko niektóre z umiejętności.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi