Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Jurkowski Krzysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Wpływ e-commerce na konkurowanie w handlu detalicznym
    (2005) Jurkowski Krzysztof; Śmigielska, Grażyna
    W niniejszej pracy autor przedstawia Internet jako nowoczesne medium, które umożliwia nam proces handlu i komunikacji z klientami i rozwija się w bardzo szybkim tempie. Główną przewagą Internetu jest jego interaktywność, czyli najogólniej mówiąc możliwość dwukierunkowej komunikacji pomiędzy odbiorcą a nadawcą informacji. Przeglądając zasoby Internetu, użytkownik może bez wychodzenia z domu napisać list z zapytaniem dotyczącym prezentowanej oferty, zamówić towar i uregulować za niego należność. Możliwości takiej nie oferuje żadne inne medium. Internet znajduje również szerokie zastosowanie w handlu detalicznym, umożliwiając nam zaprezentowanie oferty szerokiemu gronu ludzi jak i również sprzedaż za pomocą sklepów Internetowych. Tezą pracy jest stwierdzenie, że możliwości Internetu czynią go skutecznym narzędziem docierania i oddziaływania na klienta, a co za tym idzie, może stać się ważnym czynnikiem przewagi konkurencyjnej jako jej podstawa, ale również jako czynnik jej utrzymania, pod warunkiem odpowiedniego wykorzystania. Celem pracy jest ukazanie specyfiki handlu Internetowego i możliwości uzyskania przewagi nad konkurencją na rynku „sklepów górskich”.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi