Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Juszczak Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    E- Biznes jako nowoczesna forma prowadzenia biznesu na przykładzie sklepu internetowego Amazon.com
    (2002) Juszczak Piotr; Leśkow, Jacek
    Możliwości, jakie daje Internet znalazły swoje rozwiązanie także w handlu, który towarzyszy człowiekowi od początku cywilizacji. Powstały więc sklepu oferujące w zasadzie wszystko, a ich sposoby promocji i dotarcia do klienta tworzą zupełnie nowe zasady marketingu. Zakładając księgarnię internetową Amazon.com Jeff Bezos stworzył coś, czego świat nigdy wcześniej nie widział. Wykreował najbardziej rozpoznawalna markę w Internecie i stał się jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Wszystko, czego dokonał na przestrzeni 6 lat jest wynikiem dobrego pomysłu, determinacji w działaniu i wykorzystywania wszelkich możliwości jakie daje Internet. Od podstaw stworzył ogromną firmę internetową wartą miliardy dolarów, która zapoczątkowała nową formę prowadzenia biznesu. Celem niniejszej pracy jest analiza e- biznesu jako nowoczesnej formy prowadzenia biznesu na przykładzie sklepu internetowego Amazon.com. Przedstawiono genezę, rozwój i technologie Internetu oraz scharakteryzowano Internet jako narzędzie handlu i sprzedaży. Przybliżono nowoczesny model prowadzenia biznesu w Internecie oraz dokonano analizy modelu e-biznesu na przykładzie sklepu internetowego Amazon.com. Dokonano przeglądu i porównania interaktywnych księgarni działających na polskim rynku oraz analizy rozwoju rynku księgarskiego w Polsce.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi