Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kafel, Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketingowa i funkcjonalna obsługa sklepu internetowego na przykładzie agito.pl
    (2011-09-28 17:30:40) Kafel, Grzegorz; Batko, Bogdan
    Praca magisterska w głównej mierze dotyczy marketingowej oraz funkcjonalnej obsługi sklepu internetowego Agito.pl oraz biznesu w Internecie w szczególności handlu elektronicznego. Badania ankietowe przeprowadzone na potrzeby pracy obejmowały grupę pełnoletnich użytkowników Internetu, którzy zaznajomili się ze sklepem internetowym Agito.pl, a hipotezy badawcze zostały przeanalizowane testami nieparametrycznymi. Badania ankietowe prezentują preferencje respondentów odnoszące się do tematyki pracy. Z badań wynika, że większość badanych bardziej preferuje porównywarki cenowe niż wyszukiwarki, jeśli poszukują informacji o produktach. Również w ocenie respondentów usługi serwisu Agito.pl są na wysokim poziomie oprócz jednej czyli dostępności produktów. Jeden z rozważanych problemów badawczych to analiza dotrzymanych danych z ankiety i przeprowadzonego eksperymentu. Po poznaniu innego sposobu wyszukiwania informacji o produkcie większa ilość respondentów zmieniła swoje preferencje na rzecz porównywarek cenowych. Dodatkowo weryfikacja testem nieparametrycznym potwierdza słuszność stosowania takiego eksperymentu. Inny rozważany problem dotyczy oceny omawianego sklepu względem badanej płci. Po zbadaniu hipotez można stwierdzić, że kobiety nie przywiązują większej uwagi niż mężczyźni do serwisu Agito.pl. Dlatego nie ma sensu personalizować stron względem płci.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi