Przeglądaj wg Autor "Kajut, Bartosz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Kształtowanie wartości dla klienta w relacjach B2B na rynku operatorów hybrydowych sieci koncentryczno-optycznych (HFC) w Polsce(2012-02-10 14:54:33) Kajut, Bartosz; Rutkowski, MarekCelem pracy jest szczegółowe omówienie znaczenia wartości dla klienta w realiach opartych o prawdziwy przykład z rynku operatorów sieci kablowych. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W jej ramach przeprowadzono badanie na wyselekcjonowanej próbie firm i ich reprezentantów. Sam model wartości podlegający ocenie autora przygotowany został na podstawie materiałów udzielonych przez firmę TELCO. W pierwszym rozdziale autor przytoczył wiele różnych teorii marketingu, które zawierają w sobie koncepcję marketingu wartości lub marketingu relacyjnego. W drugim rozdziale opisane są szczegółowe realia rynkowe oraz historia firmy będącej wiodącym dostawcą na wybranym rynku. Trzeci rozdział przedstawia szczegółową analizę przeprowadzonego badania marketingowego. Czwarty rozdział jest próbą analizy oraz przedstawieniem propozycji autora na wykorzystanie wartości dla klienta w realiach omawianego rynku. Podstawowym wnioskiem wysnutym przez autora jest duże znaczenie, jakie w praktyce ma wachlarz wartości oferowanych przez firmy obecne na rynkach B2B. Realia rynkowe stają się coraz bardziej skomplikowane a strategie marketingowe muszą za nimi podążać, aby firmy mogły wyróżniać się na tle konkurencji.