Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kania, Bernada"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Reklama usług ubezpieczeń emerytalnych II filara
    (2011-11-29 21:16:34) Kania, Bernada; Piekarz, Halina
    Przedmiotem niniejszej pracy jest opisanie i wskazanie przyczyn oraz klasyfikacja ukrytych przekazów, występujących w działalności gospodarczej, ze szczególnym uwzględnieniem problemu reklamy oraz funduszy emerytalnych. W pierwszym rozdziale swojej pracy przedstawiam pojęcie reklamy, jej rodzaje, cele oraz funkcje. Największą uwagę poświęciłam badaniu skuteczności efektu reklamy. W tym rozdziale reklama została przedstawiona jako niezbędny czynnik do sprzedaży dóbr i usług. W drugim rozdziale została podjęta charakterystyka rynku ubezpieczeń emerytalnych II filara, ogólne założenia systemu emerytalnego i jego specyfika, a także funkcjonowanie systemu emerytalnego oraz przedstawieni członkowie otwartego funduszu emerytalnego i jego rynek finansowy. W trzecim rozdziale została przedstawiona jedna z najlepszych firm ubezpieczeniowych ING Nationale – Nederlanden. Na podstawie tej firmy został przedstawiony rynek otwartych funduszy emerytalnych. Została ujęta również reklama ubezpieczeń emerytalnych, szkolenie produktowe i jego inwestycje. W niniejszej pracy, do badań została wykorzystana literatura branży reklamowej, ubezpieczeniowej oraz materiały szkoleniowe firm ubezpieczeniowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi