Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kantor, Sebastian"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing w sporcie w oparciu o doświadczenia MKS Sandecja Nowy Sącz
    (2011-07-16 14:45:19) Kantor, Sebastian; Dołhasz, Magdalena
    Współcześnie marketing stanowi jedno z kluczowych pojęć także w sferze organizacji przedsięwzięć sportowo-rekreacyjnych. Celem pracy jest próba przedstawienia jak ważną rolę w dzisiejszym sporcie odgrywa marketing. Postępująca komercjalizacja sportu sprawia, że zmierza ona do zaspokojenia odbiorców (kibiców), którzy skłonni są do płacenia za dobre widowiska sportowe. Zainteresowanie sportem dostrzegły również media. Uczyniły z niego istotny bodziec przyciągający uwagę odbiorców i sponsorów. Rywalizacja powoduje systematyczne podnoszenie jakości widowisk sportowych, motywuje zawodników do coraz bardziej zaciętej rywalizacji na najwyższym poziomie, co prowadzi do zwiększenia zainteresowania. W pracy przedstawiono rynek klubów piłkarskich. Scharakteryzowano kluby sportowe w Polsce, kibiców jako klientów klubów sportowych oraz ofertę klubów sportowych. Następnie scharakteryzowano klub piłkarski MKS Sandecja Nowy Sącz, przedstawiono jego historię, cele, misję oraz strukturę organizacyjną, a także osiągnięcia klubu. Opisano organizację marketingu w klubie MKS Sandecja Nowy Sącz, wykorzystane instrumenty marketingu, działania promocyjne oraz strategię marketingową klubu. W pracy znajdują się również zdjęcia badanego klubu sportowego. Kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. Bez wątpienia marketing jest nieodzownym i bardzo istotnym aspektem sportu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi