Przeglądaj wg Autor "Kaszuba, Magdalena"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Marketing terytorialny i jego rola w rozwoju gminy na przykładzie Gminy Babice(2014-07-24 12:43:34) Kaszuba, Magdalena; Okręglicka, MałgorzataGłównym wątkiem nimniejeszej pracy magisterskiej jest analiza marketingu terytorialnego Gminy Babice. Celem głównym pracy stało się wykazanie roli marketingu terytorialnego w rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, czyli gminy. Istotne również jest zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na program promocji Babic. Temat pracy został w znacznej mierze uwarunkowany zainteresowaniami autora odnośnie prowadzonych działań promocyjnych na terenie, jaki zamieszkuje oraz chęci głębszego poznania go. Podmiotem badawczym pracy jest gmina Babice, będąca gminą wiejską, z kolei przedmiotem badań, poddanym analizie są działania samorządu gminnego w zakresie promocji.