Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kaszuba, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing terytorialny i jego rola w rozwoju gminy na przykładzie Gminy Babice
    (2014-07-24 12:43:34) Kaszuba, Magdalena; Okręglicka, Małgorzata
    Głównym wątkiem nimniejeszej pracy magisterskiej jest analiza marketingu terytorialnego Gminy Babice. Celem głównym pracy stało się wykazanie roli marketingu terytorialnego w rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, czyli gminy. Istotne również jest zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na program promocji Babic. Temat pracy został w znacznej mierze uwarunkowany zainteresowaniami autora odnośnie prowadzonych działań promocyjnych na terenie, jaki zamieszkuje oraz chęci głębszego poznania go. Podmiotem badawczym pracy jest gmina Babice, będąca gminą wiejską, z kolei przedmiotem badań, poddanym analizie są działania samorządu gminnego w zakresie promocji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi