Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kawecka Wanda"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing usług bankowych na przykładzie banku BPH PBK S.A.
    (2004) Kawecka Wanda; Cwynar, Wiktor
    Niniejsza praca ma za zadanie ukazać, jakie znaczenie ma marketing w działalności banku komercyjnego. Jej celem jest ukazanie odmienności marketingu bankowego od tradycyjnego marketingu, typowego dla instytucji niefinansowych. Postawiona w pracy hipoteza badawcza brzmi: działania marketingowe podejmowane przez bank przekładają się na jego wyniki i postrzeganie przez klientów. Sektor finansowy ze względu na swoją specyfikę wymaga odrębnego potraktowania. Wynika to głównie z odmienności usług finansowych w porównaniu z produktami. Fakt niematerialności sprzedawanej usługi, której nie moŜna dotknąć i pokazać, ma wpływ na inny dobór elementów marketingu od tego, co przyjęło się stosować w sprzedaży towarów konsumpcyjnych. Kolejna cecha, odróżniająca usługę finansową od produktu, to jednoczesność występowania produkcji oraz konsumpcji, a także konieczność obecności konsumenta. Konsekwencją nierozdzielności wytwarzania usług od ich konsumpcji jest ich niejednorodność. W bankach zasadniczy wpływ na poziom jakości usług ma najczęściej urzędnik, oferujący je klientowi. Od jego kompetencji, elastyczności, uprzejmości i chęci niesienia pomocy w dużym stopniu zależy ocena jakości usług przez klientów. Wysoki standard obsługi klientów to niezbędny element orientacji marketingowej w bankowości.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi