Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kazubski Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Marketing w instytucjach non profit na przykładzie Stowarzyszenia Artystów i Podróżników Grupa Rosynant w Raciborzu
    (2005) Kazubski Marcin; Wiktor, Jan W.
    Celem niniejszej pracy jest wykazanie, iż marketing jest nieodłącznym elementem w zarządzaniu nie tylko przedsiębiorstwem komercyjnym, ale również organizacją typu non profit. Na przykładzie „Stowarzyszenia Artystów i Podróżników - Grupa Rosynant” w Raciborzu przedstawione zostały podobieństwa i różnice w doborze narzędzi marketingowych stosowanych przez organizacje nastawione na zysk oraz te, które skupiają się głównie na problemach społecznych. Starano się także wykazać, iż praktyczne zastosowanie metod marketingowych niesie wiele dobrych skutków dla organizacji pozarządowych, których działania mogą dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym stać się szybsze, sprawniejsze, wydajniejsze i skuteczniejsze. Natomiast realizacja przyjętych zadań, jest celem nie tylko przedsiębiorstw komercyjnych, ale wszelkich grup społecznych, w tym stowarzyszeń i grup nieformalnych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi