Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Keller, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Bezpieczeństwo aukcji internetowych w oczach użytkowników serwisu Allegro.pl
    (2010-06-15 18:11:11) Keller, Marcin; Batko, Bogdan
    Tematem niniejszej pracy jest bezpieczeństwo aukcji internetowych w oczach użytkowników serwisu aukcyjnego Allegro. Autor badał między innymi stosunek użytkowników do transakcji, w tym kwestie tego, czy wiek i wykształcenie mają wpływ na postrzeganie bezpieczeństwa aukcji, jak również jaki wpływ ma na to częstotliwość korzystania z aukcji. W dalszej części poruszane będą kwestie posiadanej wiedzy z badanego zakresu, a więc próba odpowiedzi na pytania czy użytkownicy poważnie traktują temat bezpieczeństwa, czy korzystają z udostępnianych im zabezpieczeń oraz czy posiadają wiedzę na temat bezpiecznego przeprowadzania transakcji. Finalnie poruszony zostanie temat znajomości praw i obowiązków, z naciskiem na zbadanie wpływu wykształcenia na świadomość posiadanych praw oraz częstotliwość zawieranych transakcji, w zależności od świadomości posiadanych praw. Jedną z nowych form biznesowego wykorzystania Internetu stały się aukcje internetowe. Gdy ruszały w połowie lat dziewięćdziesiątych w formie małej "internetowej wyprzedaży garażowej" ich twórcy nie spodziewali się, iż dekadę później setki milionów ludzi na całym świecie będzie przeprowadzało ze sobą podobne transakcje. Coraz częściej tą formą sprzedaży interesują się nie tylko indywidualni użytkownicy, sporadycznie kupujący czy sprzedający drobne przedmioty, lecz również poważne sklepy oraz hurtownie zainteresowane pozyskiwaniem kolejnych kanałów dystrybucji dla oferowanych przez siebie produktów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi