Przeglądaj wg Autor "Kita, Fabian"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Kształtowanie relacji dostawcy z odbiorcami na przykładzie Fermy Drobiu(2012-09-11 20:25:00) Kita, Fabian; Rutkowski, MarekW pracy zaprezentowana została problematyka marketingu relacyjnego i zarządzania kluczowymi klientami. Omówiono proces oraz uwarunkowania efektywnego kształtowania długookresowych więzi z klientami jak również bariery współpracy na rynku business to business. W szczególności analizie został poddany rynek drobiarski oraz polskie przedsiębiorstwa działające w tej branży. Badaniu zostali poddani klienci – odbiorcy jaj konsumpcyjnych fermy drobiu działający na rynku business to business. W zrealizowanym badaniu podjęto próbę oceny zadowolenia ze współpracy oraz identyfikacje potrzeb kontrahentów małej, rodzinnej firmy. Do tego celu został użyty wcześniej zaprojektowany kwestionariusz ankietowy. Uzyskane wyniki pozwoliły wyznaczyć kierunki rozwoju dalszej i głębszej współpracy pomiędzy opisywanym przedsiębiorstwem a odbiorcami produktów. Wykorzystane źródła to literatura przedmiotu, opisująca istotę marketingu relacyjnego oraz opracowania z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku drobiarskim.