Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Klimczak, Urszula"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ reklamy na podejmowanie decyzji konsumenckich
    (2009-06-09 23:23:31) Klimczak, Urszula; Wichary, Szymon
    Celem niniejszej pracy jest ukazanie wpływu reklamy na decyzje zakupowe konsumentów. W pracy podjęto próbę potwierdzenia hipotezy, iż reklama wpływa na podejmowanie decyzji zakupowych. Praca składa się z trzech części. Część pierwsza poświęcona jest zachowaniom konsumenckim. Jako że zachowania konsumentów cechują się dużą zmiennością i podatnością na oddziaływanie bodźców płynących z otoczenia, dlatego też analiza zachowań konsumenckich zaczyna odgrywać coraz większe znaczenie w projektowaniu rynkowych działań przedsiębiorstw. W drugim rozdziale skoncentrowano się na charakterystyce procesu podejmowania decyzji, etapach oraz rodzajach decyzji konsumenckich, jak również marketingowych aspektach podejmowania decyzji przez konsumentów. Zjawisku temu przyjrzymy się dość szczegółowo, ponieważ podejmowanie decyzji ogólnie uważane jest za najważniejszą część zachowania człowieka. W rozdziale trzecim zastanowimy się nad wpływem reklamy na podejmowanie decyzji zakupowych, w jaki sposób oddziaływuje na niego cała zmasowana informacja w postaci reklamy. W jaki sposób odbiera on tę informację, w jaki sposób kształtują się jego postawy wobec oferowanych produktów i usług. W rozdziale czwartym przedstawiamy natomiast wnioski z przeprowadzonych badań, dotyczących wpływu reklamy na decyzje zakupowe konsumentów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi