Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Klimek, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza funkcji wynagrodzenia na przykładzie nauczycieli szkół średnich gminy Łącko oraz gminy Podegrodzie
    (2012-10-18 18:35:11) Klimek, Agnieszka; Potoczek, Natalia
    Praca prezentuje analizę funkcji wynagrodzenia na przykładzie nauczycieli szkół średnich. Badania przeprowadzono na terenie gminy Łącko oraz gminy Podegrodzie. Do analizy badanych placówek wykorzystano następujące techniki: jakościową – analizę dokumentów oraz ilościową - ankietę. Priorytetowym celem pracy było zbadanie, która z funkcji wynagrodzeń ma największe znaczenie dla pracownika oraz porównanie ich na tle dwóch badanych placówek. Z uzyskanych wyników badań pomiędzy dwoma placówkami nie widać rażących różnic co do udzielonych odpowiedzi. Na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych stwierdzono, że najważniejszą funkcją dla nauczycieli w dwóch badanych szkołach jest funkcja dochodowa. Z badań wynika, iż zamierzony cel badawczy został osiągnięty. Analiza funkcji wynagrodzenia z zastosowaniem technik badawczych: analizy dokumentów oraz ankiety.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej jako stymulacja zachowań konsumenckich
    (2009-11-03 14:31:40) Klimek, Agnieszka; Tomalska, Halina
    W prezentowanej pracy analizuję wpływ reklamy na dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zainteresowanie tą tematyką wzięło się stąd, iż na co dzień w kontaktach rodzinnych i towarzyskich spotykam się z dziećmi w tym właśnie wieku oraz ich rodzicami, a podczas tych spotkań zazwyczaj mam okazję by usłyszeć dwugłos dziecko - rodzic „chcę, bo widziałam w telewizji” i odpowiedź rodzica : „nie masz takiej potrzeby”. W związku z tym intryguje mnie kilka kwestii, które – ufam – niniejsza praca pozwoli mi rozstrzygnąć, a mianowicie: 1. co stanowi istotę reklamy, a w szczególności telewizyjnego przekazu reklamowego? 2. jaką rolę pełni telewizja jako nośnik reklamy kierowanej do dziecka, tworząc jego obraz? 3. jaki jest wpływ telewizyjnych komunikatów reklamowych na zachowania konsumenckie dzieci w wieku wczesnoszkolnym? Prezentowana praca składa się z dwóch części, a mianowicie: pierwsza część - to cztery rozdziały adekwatne w swojej treści do wcześniej sformułowanych zagadnień. Druga część pracy obejmuje opis zastosowanej procedury badawczej w trakcie przygotowania i realizacji sondażu diagnostycznego, określenie zmiennych i wskaźników, zastosowane metody i techniki badawcze. W dalszej części mojej pracy prezentuję wyniki sondażu diagnostycznego i wnioski, do których sformułowania czuję się upoważniona w świetle analizy literatury przedmiotu i przeprowadzonych badań empirycznych (weryfikacja hipotez roboczych).

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi