Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Klimek, Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Pozycja strategiczna firmy Optimus S.A.
    (2010-04-20 14:10:24) Klimek, Grzegorz; Czarnecki, Piotr
    Celem pracy jest próba zdiagnozowania pozycji firmy Optimus S.A. Aby założony cel mógł być osiągnięty zawarto w pracy cztery rozdziały główne, podzielone na tematyczne podrozdziały. W rozdziale pierwszym w oparciu o literaturę, przedstawiono zagadnienia zarządzania strategicznego a w tym pojęcia strategii zarządzania, typy strategii przedsiębiorstwa oraz zarządzanie strategiczne w firmie. Rozdział drugi zawiera omówienie głównych koncepcji analiz strategicznych. Przedstawiono analizę typu SWOT, analizę SPACE oraz przedstawiono szczegółową technikę analiz portfelowych, a w tym: Macierz Boston Consulting Group (BCG), Macierz General Electric, Macierz Arthura D. Little’a a także Macierz Marakon Associates. Kolejny, trzeci rozdział prezentuje charakterystykę firmy Optimus S.A. jako obszar badań, określono też jego profil, ukazano zakres działalności oraz przedstawiono sytuację ekonomiczną firmy. W rozdziale czwartym dokonano diagnozy pozycji firmy Optimus S.A. Zidentyfikowano i zdiagnozowano otoczenie przedsiębiorstwa, opracowano analizę sytuacji bieżącej a także sformułowano warianty strategii, podano też propozycję działań operacyjnych niezbędnych do osiągnięcia celów strategicznych. Na zakończenie rozdziału dokonano wyboru ostatecznego wariantu planu strategicznego. W zakończeniu podsumowano wyniki badań, sformułowano wnioski końcowe, podano także wykaz literatury.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi