Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Klimek Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola sieci franchisingowej "Żabka" w rozwoju małej firmy handlowej
    (2006) Klimek Magdalena; Gancarczyk, Jacek
    Autorka niniejszej pracy przedstawia małą firmę „Maja”, która działając na zasadzie franchisingu w sieci „Żabka” osiągnęła wyższy etap rozwoju. Autorka twierdzi, że właściciel prowadząc firmę działającą na zasadzie franchisingu ma większą pewność, że jego biznes ma większą szansę na sukces. Firma posiada swoje logo, markę i know-how, które otrzymuje od swojego franczyzodawcy. Daje jej to większą zauważalność, szansę na wybicie się z pośród innych firm i osiągnięcie pożądanego sukcesu. Przedstawiono kryteria i definicję małej i średniej firmy oraz opisano jej rolę w rozwoju gospodarczym. Scharakteryzowano ideę franczyzy oraz opisano działalność sieci ogólnopolskich sklepów handlowych „ Żabka ”. Przedstawiono korzyści, jakie uzyskała ajentka sklepu „Maja” z przystąpienia do sieci franchisingowej „Żabka”.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi