Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kmita, Emilia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawy konsumentów wobec reklam kredytów hipotecznych
    (2011-09-13 12:21:22) Kmita, Emilia; Tylikowska, Anna
    Najważniejszym aspektem poznawczym niniejszej pracy była analiza postaw konsumentów wobec reklam, ze szczególnym uwzględnieniem tych prezentujących kredyty hipoteczne. Weryfikacji postawionych przez mnie hipotez dokonałam poprzez badanie ankietowe przeprowadzone wśród klientów banku Pekao S.A. w Nowym Sączu. Wyniki badań wskazują, iż konsumenci zazwyczaj nie darzą reklam zbyt dużą sympatią czy zaufaniem. W przypadku podejmowania ważnych decyzji życiowych jakimi jest zakup własnego domu oraz wybór sposobu jego sfinansowania, klienci opierają się na wiarygodnych źródłach informacji takich jak opinie doradców bankowych, pomijając przy tym przekazy reklamowe. Reklamy dla większości konsumentów stanowią niepotrzebny przerywnik programów telewizyjnych, a swą częstotliwością oraz ilością nużą ich i irytują. Ponadto wprowadzające odbiorców w błąd sztuczki reklamowe czy nieuczciwe praktyki wywołują u większość konsumentów negatywną postawę wobec reklam. Z czasem przestają w nie wierzyć i podchodzą z dystansem do zawartych tam treści. Kredyty hipoteczne w dalszym ciągu stanowią dla większości z nas źródło ryzyka związanego z długotrwałym obciążeniem finansowym. Twórcy reklam poprzez sprytną „grę” emocjonalną oraz liczne techniki manipulacyjne potrafią jednak wywołać w nas określone zachowania. Analiza reklam bankowych wskazuje na fakt iż coraz częściej zawierają one przekazy, które mają na celu dotarcie do naszych uczuć czy emocji, osłabiając jednocześnie racjonalne myślenie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi