Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kobylarz Krzysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Outsourcing jako metoda restrukturyzacji na przykładzie Elektrowni Połaniec S.A. - Grupa Electrabel
    (2007) Kobylarz Krzysztof; Malczak, Wojciech
    W dzisiejszych czasach dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa poszukują efektywnych metod zarządzania i racjonalnego wykorzystania własnego majątku. Znacznie częściej przekazują realizację zadań, procesów i funkcji zewnętrznej firmie, specjalizującej się w konkretnej dziedzinie. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż coraz więcej przedsiębiorców dochodzi do wniosku, że nie są w stanie być ekspertami w każdej dziedzinie. Wobec powyższego, firmy powierzają specjalistom wykonawstwo niektórych działań. Zastosowanie outsourcingu pozawala im inwestować zarówno czas, jak i środki w realizowanie najważniejszych zadań i celów, dzięki którym zdobywają przewagę konkurencyjną, a tym samym osiągają znaczne zyski. Podstawową korzyścią z outsourcingu, obok czynników służących realizacji zadań na najwyższym poziomie, koncentrowanie się na funkcjach biznesowych, a także dostęp do specjalistycznej wiedzy, jest redukcja kosztów wynikająca z wyzbycia działów pomocniczych. Celem pracy jest przedstawienie wagi problematyki outsourcingu w przedsiębiorstwach usługowych, w procesie restrukturyzacji. Hipoteza badawcza zakłada, że jeśli czegoś nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i sprawniej niż nasi konkurenci, nie ma sensu tego robić. Rozsądniejsze jest zatrudnienie do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej, czyli outsourcing.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi