Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kokosza, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing terytorialny na przykładzie gminy Krynica-Zdrój
    (2013-07-17 13:39:47) Kokosza, Agnieszka; Wołowiec, Tomasz
    Głównym meritum poniższej pracy jest przestawienie zasad działania marketingu terytorialnego na przykładzie gminy Krynica – Zdrój oraz jego wpływ na przebieg zarządzania rozwojem lokalnym gminy. Analizę i ocenę marketingu terytorialnego przeprowadzono w oparciu o dane dotyczące gminy Krynica-Zdrój oraz przeprowadzonej ankiety. Na podstawie zgromadzonych w pracy danych odnoszących się do elementów marketingu-mix czyli produktu, ceny, promocji oraz dystrybucji można przedstawić konkretne wnioski. Marketing terytorialny to podstawa działania każdej jednostki samorządowej a jego podstawowe części składowe wpływają na jej rozwój. Gmina Krynica – Zdrój dzięki dużemu asortymentowi produktów terytorialnych takich jak baza noclegowa, gastronomiczna, odnowy biologicznej oraz licznym atrakcjom może zaspokajać potrzeby znacznej rzeszy przybywających turystów. Jednak aby produkty te mogły być w pełni wykorzystane muszą być one odpowiednio opakowane i sprzedane. Narzędziem marketingu terytorialnego który, dostarcza informacje klientom na temat danego produktu jest promocja. W gminie Krynica-Zdrój jest wykorzystywanych wiele form promocji , najbardziej popularną i ogólnodostępną jest Internet. Promocja jest dość intensywna i jak można zauważyć odnosi ekonomiczne skutki w postaci ilości sprzedawanych usług czy produktów terytorialnych. Natomiast ceny są przystosowane do każdej kieszeni a kanały dystrybucji dobrze spełniają swoje funkcje. Marketing terytorialny w gminie Krynica-Zdrój jest na wysokim poziomie, bardzo dobrze wywiązuje się ze swoich zadań ale można mu również wytknąć parę minusów. Dzięki przeprowadzonej ankiecie mankamenty te zostały także zobrazowane z punktu widzenia przybywających gości.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia promocji polskich uzdrowisk na przykładzie Krynicy Zdrój
    (2010-01-15 11:43:20) Kokosza, Agnieszka; Piekarz, Halina
    Tematem niniejszej pracy jest strategia promocji w promowaniu polskich uzdrowisk na przykładzie Krynicy - Zdrój. Celem tej pracy jest przekazanie jak ważnym i wpływowym elementem marketingu jest promocja dla prawidłowego funkcjonowania polskich kurortów i utrzymania się na rynku konkurencyjnym. Rozważania przeprowadzono w pięciu rozdziałach. W rozdziale pierwszym i drugim o charakterze teoretyczno - opisowym zdefiniowane zostało pojęcie promocji, jej miejsce w marketingu mix, funkcje i cele oraz podstawowe narzędzia promocji i ich zastosowanie. Natomiast rozdział trzeci opiera się na przybliżeniu pojęcia i podstawowych zasad funkcjonowania polskiego uzdrowiska. Rozdział czwarty charakteryzuje dokładnie Krynicę Zdrój jako miejscowość uzdrowiskową. Analiza empiryczna odnosząca się do oceny promocji Krynicy Zdrój umieszczona jest w rozdziale piątym. Odpowiednia analiza promocji Krynicy Zdrój pozwoli na wysunięcie odpowiednich wniosków, które stanowią podstawę do przeprowadzenia zmian i dążenia do utrzymania pozycji lidera na rynku polskich uzdrowisk. Po przeprowadzonych badaniach stwierdzono, że Krynica Zdrój nie jest odpowiednio reklamowana, przede wszystkim za mało. Wiele minusów w promocji wpływa ujemnie na pozycję Krynicy Zdrój wśród innych polskich uzdrowisk . Analizując zagadnienie promocji można stwierdzić, iż jest ona bardzo ważnym elementem w walce z konkurencją i bez której prawidłowe funkcjonowanie rynku jest zakłócone w każdej dziedzinie gospodarki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi