Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kokoszka Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wprowadzanie na rynek nowego produktu na podstawie paliwa BP Ultimate
    (2008) Kokoszka Katarzyna; Hadrian, Piotr
    Wprowadzanie nowego produktu na rynek jest zarazem ekscytującym jak i zniechęcającym zadaniem. Wiele z wprowadzonych na rynek nowych produktów ponosi porażkę, ponieważ dotarcie do klienta na rynku gdzie występuje wysoki poziom konkurencyjności jest trudnym zajęciem. Jednym z najważniejszych czynników uzyskania przewagi nad konkurencją jest umiejętność efektywnego, jaki i sprawnego wprowadzenia produktu, możliwe jest to między innymi dzięki wykorzystaniu dostępnych innowacji technicznych, Internetu, posiadania nowatorskich pomysłów oraz zbadania opinii klientów. Zastępowanie dotychczasowych produktów nowymi jest niezbędne nie tylko dla utrzymania sprzedaży, ale zwłaszcza po to by rozwój techniczny cały czas dążył do przodu. Na współczesnym rynku, bowiem jedynie innowacje mogą prowadzić do uzyskania przewagi nad konkurencją. Celem poniższej pracy jest przedstawienie różnych czynników wpływających na wprowadzenie nowego produktu na rynek na podstawie paliwa BP Ultimate.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi